I'm directioners
About Entry Affiliates Twitter Facebook Blogskin
Rokok :\
Monday, December 24, 2012 • 9:40 AM • 0 comments
Assalamualaikum, kum ape kumbat. bat ape batmen. men ape mentos. Haha k.. Ingat lagi tak lagu ni? Tak ingat? Takkan tak pernah main mase kecil2 dulu? Tadi budak depan rumah aku ni nyanyi lagu ni. Aku pun terikut sekali. Lol --" Tajuk hari ni adalah *drum dimainkan* ROKOK! Siapa hisap rokok kat sini? Aduhh, tak sayang diri ke? Tahukah anda bahawa rokok itu bahaya untuk kesihatan anda? Cewahh. Hey, ini serious *suara wonderpets* Tadi saya on twitter. Scroll timeline. Salah seorang daripada followers saya ni, perempuan *nama dirahsiakan* dia mintak rokok. Saya rasa macam. Dia tak terfikir ke perasaan mak dia. Bila dapat tahu anak dia hisap rokok? Hisap rokok untuk hilangkan stress? Saya rasa itu bukan jalan penyelesaian. Ingatlah. Tuhan bagi ujian untuk menguji kesabaran kita :)


PASTFUTURE
Hello;
Hi ! I'm Naura Anggita Rahima :) U can call me Anggi❤ I'm Directioners♬ Lafyu❤ [ you can change with ur bio ]
Shout !
"Don't use this cbox! Just example!
Memory
.. And live while we're young, guys !
  • Im Back :]
  • Assalamalaikum (: Lama taa update blog .
  • Kau Tipu Aku (Kangen Band)
  • hye :))

  • Template : Masterly ELmo
    Designer : Anggizta
    Best View : Google View
    Tutorials : AMALINA
    Background : AMALINA
    Icon : Anggizta